במידה ואתם חושבים (או יודעים) שמשטרת ישראל עוקבת אחריכם או שיש חשש להגשת

כתב אישום כנגדיכם בתור דבר ראשון אתם צריכים לשכור עורך דין פלילי. במידה ולא שכרתם עורך דין פלילי אתם יכולים להגיע למצב של מאסר קצר או אפילו מאסר ארוך מאוד ובעייתי שישאיר לכם חותמת שחורה בכל מה שנוגע להמשך החיים שלכם.
במקרה ונעצרתם ומה שיש לכם זה תיק במשטרה קשה יהיה לכם להמשיך בחיים בצורה שלה הורגלתם. להשיג עבודה נוחה ולהתפתח אחרי כן זאת משימה לא פשוטה בכל מה שנוגע לעבר פלילי.

משפט פלילי

במה יכול עורך דין פלילי מנוסה לעזור?

עורך דין פלילי יכול להוציא אתכם מהרבה מאוד צרות שאתם עלולים להיכנס אליהם בלי ייצוג של עורך דין פלילי, ובין היתר – ביטול כתב אישום. אחרי הכל אתם לא יודעים מה מהדברים שתגידו יכול לסבך אתכם. לרובינו אין את ההשכלה הנדרשת שתוכל להוציא אותנו מצרות שאנחנו יכולים להכניס את עצמינו אם נאמר דברים בעייתיים.

עורך דין פלילי מתעסק בדרך כלל במגוון נושאים מעבירות הונאה ועד עבירות סמים, עבירות של רצח ועד עבירות על גניבה. הכל כמובן תלוי בהתמחות של אותו עורך דין.

בחירת עורך דין

כשאתם בוחרים את עורך הדין שלכם יש עליכם לבדוק אם הוא יכול לעזור לכם בכל מה שקשור לעבירה שביצעתם, אם יש לו ניסיון בתחום ומה אחוזי ההרשאות שלו בכל מה שקשור לנושא זה. כדאי גם שתבדקו כמה כסף יעלה לכם לשכור עורך דין פלילי והאם בכלל כדאי לכם לחשוב על שכירת עורך דין מהתחום שאין לו ניסיון – לדוגמא עורך דין שסיים לימודי משפטים לאחרונה.
בכל מקרה עדיף לא להסתבך בכלל אבל אם כבר הסתבכתם עורך דין פלילי יכול להיות התקווה שלכם לצאת זכאים.

לחץ כאן ליצירת קשר עם אורית חיון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן