בחוק לשכת עורכי דין מודגש קיומן של פעולות מסוימות אשר ייעשו אך ורק על ידי עורכי דין. לרוב מדובר ב"עריכת מסמכים בעלי אופי משפטי".

עורך דין אשר יעשה ייצוג משפטי במקרים של תביעות פליליות נגדכם, זכאי להסביר לכם באופן ברור את הזכויות אשר עומדות בפניכם בזמן שאתם נמצאים במעצר, בנוסף גם בעת המשפט וגם בשלבי החקירה.
עורך דין פלילי אשר מבצע ייצוג משפטי עבורכם יעשה כל מה שביכולותו על מנת לתמוך בכם וגם לנסות ולמצוא את הדרך הטובה ביותר בכדי להקל את העונש או לבטל אותו לגמרי.

בית משפט
למעשה ייצוג משפטי יכול שיתבצע אך ורק על ידי עורכי דין מקצוענים, אשר מתמחים בנושא זה. חקיקה זו בראש ובראשונה באה בשביל להגן על הנתבע. הרי ברור לכל שאזרח רגיל אינו יכול להיות בקיא בחוקים ודינים שונים, הוא גם לא יוכל להסתדר לבד עם הבירוקרטיה הענקית אשר מתרחשת בעת התביעה נגדו. לצורך זה נוסדו משרדי עורכי דין לייצוג משפטי של האזרחים הנאשמים בעבירה כלשהי.
כמו בכל דבר ועניין משפטי, קיים מגוון רחב של משרדים ועורכי דין אשר מספקים את השירות של ייצוג משפטי. לאור עובדה זו נכנסת החשיבות בבחירת עורך דין או משרד עורכי דין מקצועי בעניין ייצוג משפטי. בעת החקירות והמעצר אין זמן לצימצום בעלויות, לכן כדאי להשקיע ולבחור בעורך דין הכי מקצועי. מעצר בגין עבירה פלילית יכול להתבצע זמן רב ללא תמיכה מקצועית של עורך דין לייצוג משפטי.
לבסוף חשוב גם לדעת שמשפט פלילי יכול לא לקחת הרבה זמן ובגין זה ללא ייצוג משפטי של עורך דין פלילי מקצועי תוכלו לקבל גזר דין שהיה אפשר גם להימנע ממנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן