תחום מרכזי בתיקים פליליים נגד אנשים נורמטיביים הוא עבירות סמים ועבירות סחר בסמים. בעיקר מדובר ב"סמים קלים" (קנביס, מריחואנה, חשיש).

כידוע לא יקרה מצב בו תתקבל תלונה מנפגע או קורבן עבירות סמים כשלהו, ולכן על המשטרה תמיד חובה לבצע מערכים מודיעניים רחבים.
הגוף המשפטי הוא זה שמודע לנזקים אמיתיים משימוש וסחר בסמים הקלים. לכן העונש הניתן על עבירות סמים קשים הוא הרבה יותר קל מעונש עבירות סמים קלים.
על הסנגור של הנאשם תמיד למצוא הוכחות לכך שהלקוח שלו הוא בן אדם נורמטיבי לגמריי וככזה צריך לעמוד בדין נורמטיבי בגין עבירות סמים. לא מדובר בעבריין קבוע או רוצח, הנאשם נתפס רק על שימוש בסמים ועל כך צריך להישפט בגין עבירות סמים.
השופטים תמיד מתחשבים בעניין הציבורי כאשר גוזרים פסק דין לנאשם בשימוש בסמים לצרכים אישיים. כאשר מדובר על עבירות סמים ראשונות בשימוש בסמים קלים כמו חשיש או מריחואנה, על הסנגוריה למצוא כל דרך אפשרית בשביל לשפוט את הנאשם רק בגין עבירות סמים ראשונות בחייו.

ייצוג משפטי על ידי עורך דין מנוסה

פה באה לידי ביטוי המומחיות של עורך דין פלילי לעבירות סמים מנוסה כמו אורית חיון שתדע לתת ייעוץ וייצוג על מנת להפיק את התוצאות הטובות ביותר למרשה.
דבר ידוע הוא שפקודת הסמים המסוכנים קובעת עונש של עד 3 שנים מאסר על החזקה או שימוש בסמים מסוכנים. לעומת זה העונש עבור עבירות סמים ביצור או הכנה של סמים מכל סוג הוא עד עשרים שנות מאסר.
מומלץ להתייעץ לפני כל מהלך עם עו"ד לעבירות סמים.
הנושא החשוב בכל עבירות סמים הוא חילוט רכוש. בפקודת הסמים המסוכנים חילוט רכושו של מי שנגזר עליו פסק דין כעבריין בגין עבירות סמים.

לחץ כאן ליצירת קשר עם אורית חיון – עו"ד לעבירות סמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן